Ons
Verhaal

Geen apen op rotsen,
wel vaak trots als apen!

1968

Een ander bureau begint met drie vrienden. Denk: eind jaren zestig, lange haren, wijde pijpen, Jimi Hendrix. Hun wapenfeiten: prijswinnende leaders voor Avro’s Toppop, logo’s voor TROS en AVRO, designs voor LP-hoezen.

1984

Een paar decennia later werken we, tot ieders verbazing, voor merken als ABN, l’Oréal en Nestlé (ja, toen al). Het clubje vrienden is uitgebreid met talent uit de ‘grote reclamewereld’. Het uitgangspunt: de voordelen van een groot bureau, zonder de nadelen. We kennen geen secretaresses, geen Account Executives, geen Account Managers, geen Account Directors. Niet lullen, maar creatief poetsen. Onze overtuiging: de klant weet meer van zijn business dan wij. Wij meer van communicatie. We groeien, we krimpen, we groeien weer.

2018

Inmiddels zitten we midden in de wereld van de nieuwe business modellen. We zijn meer dan ooit een ander bureau. Soms een team van 15 m/v dat een complete rebrandingsoperatie uitzet en uitrolt. Soms een specialistische club die het UXD van een complexe businessportal ontwerpt. En soms zijn we 1 FTE die voor één van onze FMCG trademarketeers razendsnel een correctie DTP-eet op een display.

enz.enz.

Onze basis blijft creativiteit en pragmatisme. Geen hiërarchie, wel motivatie en vertrouwen.
Geen apen op rotsen, wel vaak trots als apen.

Onze missie: mooi werk leveren dat werkt. Voor en samen met onze opdrachtgevers. Met elkaar -klant, kennis, creatie, techniek en organisatie- aan één (virtueel) bureau het beste halen uit elkaar.
Gewoon omdat we dat zelf het leukste vinden.