Good food, Good life
klant
Nestlé
project
Introductie babyvoeding in NL
bureau
Global brands
Nestlé is wereldwijd marktleider in babyvoeding.
Zo niet in NL. Hier heerst(e) Nutricia. In 2003 maakt Henri Nestlé zijn entree op de Nederlandse markt als de leukste opa ter wereld. Wij deden de introductiecampagne, de verpakkingen, de commercials. Een paar jaar later is Nestlé met PyjamaPapje marktleider in de categorie pappen. Zowel de baby als kindervoedingproducten hebben prominente plaatsen in de supermarktschappen. Kleine merken worden groot.
Code of creation
Voeding voor de allerkleinsten ligt gevoelig. De overtuigingen zijn sterk, de onzekerheden minstens zo groot. Uitgebalanceerde, genuanceerde communicatie, die voldoet aan alle wettelijke bepalingen is wezenlijk. Wij kennen de implicaties van bijvoorbeeld de internationale Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes. De belangen zijn groot. En dus is het minutieus manoeuvreren, maar blijven we toch graag creatief verrassen.
Executional excellence
We kennen het merk, we kennen de ambities, we kennen de gevoeligheden. Ze zijn uitgangspunt bij elke locale vertaling van verpakkingen, point of sale materialen of online communicatie. Met de juiste mensen, de juiste skills, de juiste instelling servicen we de afdeling marketing. Vaak met superkorte deadlines. Altijd met één doel: perfectie.
Meer weten over deze case?
Neem dan contact op met Maartje
maartje.vanniedek@eenanderbureau.nl
Tel: 06 53 57 63 80