Bring
out the bold
klant
Listerine
project
Instore activation
bureau
Global brands
Een nog iconischer merk worden. Vooral bij de doelgroep 18-40 jaar. Dat zijn de optimisten, de gepassioneerden, mensen die graag een uitdaging aangaan. De campagne Bring out the bold wordt ontwikkeld en wereldwijd uitgerold. Wij adapteerden voor de Nederlandse, Belgische en Duitse markt. Ontwikkelden daarnaast en in lijn met de strategie een instore activatie-campagne.
Een club gedreven professionals die in staat zijn een complexe internationale matrix organisatie te bedienen met name door sterk stakeholder management en een complete en vaak originele doorvertaling te maken van onze plannen.
Idee
We ontwikkelden een SCRATCH & WIN game, een gecombineerde online en instore experience. We nodigden mensen via opvallende Listerine nekhangers, displays, div. POS-materiaal, advertenties en banners uit mee te spelen op het speciaal ontwikkelde Listerine game-platform. Scratch en win, dat idee. En als je wint: durf je je gewonnen prijs op te geven voor een even bigger reward? Ja dus, dat doen Listerine-gebruikers. Na de game konden spelers hun vrienden uitnodigen mee te spelen. Met een extra viral boost als gevolg.
Resultaat
Door Listerine gedomineerde Kruidvat en Etos schappen, een verdubbeling van site traffic gedurende de actieperiode en een drukbezocht game-platform met waardevolle inschrijving tbv CRM database.
Meer weten over deze activatiecampagne?
Neem dan contact op met Stan
stan.vandoggenaar@eenanderbureau.nl
06 42 22 91 80